Jak wynika z badań, 1-2 filiżanki kawy pitej regularnie, zmniejsza ryzyko rozwoju cukrzycy typu 2, Alzheimera oraz chorób układu krążenia.
| « poprzednia | następna » |
|---|
Projekt Stworzenie elektronicznego centrum dietetyczno-żywieniowego www.studiodietetyki.pl jest współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1.
info@studiodietetyki.pl
tel. 600 310 246